19 Aralık 2018 Çarşamba

Aynalive Oper Script v2 indir

Merhaba arkadaşlar ,
Wordpress.com'un ücretsiz mircarsivi.wordpress.com mirc paylaşım bloğumuzu kapatmasından sonra bir çok kullanıcı tabi acaba ben mi kapattım diye düşünebilir.Hayır ben kapatmadım ve mirc arşivi wordpress tarafından gereksiz ve anlaşılmaz sebeplerle kapatılmıştır.
Peki ne yapıyoruz , blogspot.com üzerinde yine açmış olduğumuz ücretsiz mirc arsivi bloğu ile yine bir çok kullanıcının aşinası olduğu mirc scriptimizi ve bir çok mirc kodlarını paylaşmaya devam edeceğiz.
Asıl konumuz burada Aynalive oper Script kullanıcıların mirc scripti tekrar indirip indirmeyeceği ile alakalı olduğu için şöyle söylemek gerekirse , mirc scripti her zaman indirmeye uygun olacak şekilde bağlantısını paylaşıyor olacağım.Bu yüzden mircarsivi bloğunu yeniden blogspot olarak açmayı uygun gördüm.
Aynalive mirc script bir çok kişinin sohbet sitelerine rahatlıkla bağlanmak için ve özellikle komut kullanımı konusunda daha kullanışlı olduğu için tercih edildiğini biliyorum.
Aynalive mirc sohbet programını Aynalive oper script v1 ve Aynalive oper script v2 olarak paylaşmamızdan itibaren yıllarca bir çok kullanıcı indirip kullanmaya devam etti.Yine bu sebeple Aynalive scripti indirmeniz ve kullanabilmeniz için linki paylaşmak istiyorum.

Aynalive scripti indir;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Geveze sohbet programı indir ( Geveze mIRC )

Geveze sohbet , Türkiye'nin en büyük sohbet sunucusu olup binlerce online kullanıcıya hizmet vermektedir.Geveze sitesi ilk açıldığı günd...